Pokrýváme kompletní problematiku internetové komunikace.
Svěřte nám svůj projekt, nebo celý internetový rozpočet.
Nabízíme analytické a poradenské služby orientované na internetovou komunikaci a celkovou strategii internetových projektů.
On-line identita (taktéž internetová identita nebo virtuální identita) je soubor všech komunikací, se kterou přijdou do styku v souvislosti s Vaší značkou (organizací, produktem) uživatelé / návštěvníci v rámci on-line aktivit. Je to váš web, produktové weby, profily na sociálních sítích, e-maily, direct-maily, všechno, nad čím máte kontrolu. Analyzujeme on-line identitu a doporučujeme kroky pro její zlepšení či navrhujeme identitu zcela novou.
On-line reputace je celkový obraz vaší značky (organizace / produktu) vytvářený internetovou komunikací; kromě výše popsaného tvoří Vaši reputaci především externí subjekty - články v on-line médiích, recenze, reference, stížnosti. Reputaci je možné cíleně pozitivně ovlivňovat vhodně zvolenou komunikační strategií.
Cílem konkurenční analýzy je získat přesný přehled o přímé konkurenci v rámci zadaného oboru a regionu. Výsledkem jsou (kromě samotného aktuálního postavení značky / projektu) podklady pro vyhodnocení příležitostí zamýšlených internetových projektů (redesign, nové funkce, zcela nový projekt).
Oborová analýza je rozšířenou variantou konkurenční analýzy, která se zabývá širším kontextem v rámci analyzovaného prostředí. Vyhodnocuje nejen jednotlivé projekty, ale taktéž stav celého oboru (analyzovaný vzorek musí být dostatečně reprezentativní).
Na základě zadaných dat analyzujeme a vyhodnocujeme proveditelnost jednotlivých projektů, jednotlivé příležitosti a ohrožení s konkrétními doporučeními na jejich odstranění. Nezbytnou součástí je analýza návratnosti investic do projektu. Studie proveditelnosti je vhodná především u náročných projektů.
Za použití vhodných nástrojů analyzujeme konverzní výkonnost webu - výkonnost z hlediska přinesených objednávek, realizovaných nákupů (a jejich výše), opakovaných konverzí. Výstupem jsou doporučení pro optmializaci jednotlivých stránek nebo celé koncepce webu (podrobněji v rubrice optimalizace webu).
V rámci analýzy webu se věnujeme kritériím použitelnosti, přístupnosti, technického zpracování a designu. Výsledkem je základní vyhodnocení v rámci prostředí (dostatečnost vs. nedostatečnost řešení), konkréktní doporučení na zlepšení nebo tipy na rozsáhlejší inovace.
V rámci SEO analýzy se věnujeme rozboru návštěvnosti webu a zdrojům jeho návštěvnosti z vyhledávačů. Nasazujeme vlastní systém pro sledování pozic ve vyhledávačích (Position Tracker), vyhodnocujeme konkurenčnost prostředí a doporučujeme vhodná klíčová spojení k další optimalizaci.
Na vhodně zvolených cílových skupinách testujeme použitelnost projektů a případně testujeme úspěšnost jednotlivých sdělení (A/B testování landing pages). Uživatelské testování odhaluje problémy, které lze při vývoji projektu těžko předvídat, nebo zůstávají opomenuty. Výsledkem jsou konkrétní doporučení pro zlepšení použitelnosti.
Uživatelské testování
... malé a střední projekty - od 10.000 Kč (podle počtu testujících a rozsahu)
... náročné projekty (korporátní nebo zpravodajské portály) - od 40.000 Kč
Rádi pro Vás budeme pracovat na jednorázových projektech, ještě lepších výsledků však společně dosáhneme v rámci dlouhodobé a komplexní spolupráce.
WEBDEVELOPER ROKU
SHERWOOD Digital
Nejlepší design roku
SHERWOOD
Absolutní vítěz firemní web roku
Mobilní web roku
www.tatra.cz
1. místo – AUTO-MOTO
www.tatra.cz
1. místo – IT
www.sherwood.cz
1. místo – OBCHOD A SLUŽBY B2C
www.caraplasma.cz
2. místo – IT
www.h1.cz
2. místo – E-SHOP
www.pivniklenoty.cz
3. místo – OBCHOD A SLUŽBY B2C
www.kabir.cz
4. místo – E-SHOP
www.stavomarket.cz
5. místo – E-SHOP
www.slap.cz
3 nejúspěšnějí mobilní weby
m.stavomarket.cz
m.h1.cz
m.pivniklenoty.cz
1. místo – CENA IHNED.cz
Majáles 2012
2. místo – KULTURA
Majáles 2012
„Tým SHERWOOD Media pro nás byl po celou dobu přípravy projektu spíše partnerem než pouze "dodavatelem". Nejen, že nároky na webovou prezentaci naší společnosti byly beze zbytku splněny, ale zároveň jsme nyní připraveni naší komunikaci na internetu dále rozvíjet.“